Ερωτήσεις και απαντήσεις.

Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τον Βιοσυντονισμό

Συνιστούμαι

Λαχανικά: μπρόκολο, πατάτα, κουνουπίδι, κολοκυθάκια, κρεμμύδια, σκόρδο, πιπεριές, καρότα, σελινόριζα, σπανάκι, χόρτα, πράσο, ντομάτα, αγγούρι, μαρούλι, σαλάτες, αβοκάντο, φρέσκα κρεμμυδάκια, παντζάρια, τζίντζερ, μπάμιες, φασολάκια, αρακάς, καλαμπόκι…
(ΟΧΙ μανιτάρια!)
Φρούτα:  μήλα, βερίκοκα, αβοκάντο, βατόμουρα, κεράσια, καρύδα, γκρέιπφρουτ, ακτινίδια,  λεμόνια, λάιμ, μάνγκο, πεπόνια, νεκταρίνια, πορτοκάλια, παπάγια, ροδάκινα, αχλάδια, φράουλες…
(ΟΧΙ σταφύλια, σύκα, μπανάνες!)
Βότανα: όλα τα είδη, με προτίμηση στην ρίγανη!
Φρυγανιές: μαύρες, σίκαλης
Κρεατικά: γαλοπούλα, κοτόπουλο, κουνέλι, αρνί, ψάρι, και λιγότερα μοσχάρι και χοιρινό
Γαλακτοκομικά: πρόβειο και κατσικίσιο γιαούρτι
Λιπαρά: ελαιόλαδο
Αυγά: βραστά, ομελέτα άλλα ΟΧΙ τηγανιτά!
Ρύζι: μπασμάτι, καστανό ρύζι, ρύζι αναποφλοίωτο
Όσπρια: όλα τα είδη
Ξηροί καρποί: ανάλατα αμύγδαλα
Καφέ: σε λίγη ποσότητα
Ροφήματα: όλα τα είδη βοτάνων
“Αποφεύγουμε”
Ζάχαρη: σε όλες τις μορφές της!
Μέλι: είναι προïόν ζύμωσης!
Ζύμωση: ότι περιέχει μαγιά ή άλλο τρόπο ζύμωσης (ψωμί, κέικ, μπισκοτάκια, τσουρέκια…)
Ποτά: όλα τα είδη (ειδικά η μπύρα που είναι και προϊόν ζύμωσης!)
Γαλακτοκομικά: ότι έχει σχέση με γάλα από αγελάδα
Τυρί: όλα τα είδη επειδή έχουν υποστεί επεξεργασία!
Ξύδι: όλα τα είδη και όλα τα τουρσιά (ΟΧΙ ελιές!)!
Όστρακα: όλων των ειδών.
Επεξεργασμένα προϊόντα: ότι έχει υποστεί επεξεργασία (έτοιμες σάλτσες, κέτσαπ, σόγια, κονσέρβες, κορνφλέϊκς… πολλά προϊόντα κρύβουν ζάχαρη!)
Μακαρόνια: όλα τα μακαρόνοειδή.
Λαχανικά: μανιτάρια!
Φρούτα: μπανάνα, σταφύλια, σύκα και όλα τα αποξηραμένα φρούτα!
Αναψυκτικά: όλα τα είδη (περιέχουν ζάχαρη) εκτός από σόδα.
“Μαγείρεμα”] Τα λαχανικά είναι καλύτερα να είναι φρέσκα και όχι καταψυγμένα και τα μαγειρευτά φαγητά να καταναλώνονται την ίδια μέρα (η φύλαξη ακόμα στο ψυγείο δημιουργεί μικρόβια και βακτηρίδια!)
Η ποσότητα των ωμών και μαγειρεμένων να είναι περίπου ισόποση. Το σκόρδο να καταναλώνετε όσο περισσότερο γίνεται ωμό!
Επιτρέπεται το μαγείρεμα στον ατμό, το σοτάρισμα, το βράσιμο και το μαγείρεμα στην κατσαρόλα.
Απαγορεύονται τα φαγητά τα οποία έχουν τηγανιστεί και εκείνα ακόμα που έχουν μαγειρευτεί στο φούρνο και έχουν δημιουργήσει κρούστα!
“Κατανάλωση γευμάτων”
Ισχύει ο νόμος «Καλύτερα πολλές φορές λίγα πάρα λίγες φορές πολλά!»
Άλλα όταν λέμε «πολλές φορές λίγα» δεν εννοούμε να τρώμε ασταμάτητα λίγα! Δίνουμε βάση στο πρωινό και μεσημεριανό και τρώμε ένα ελαφρύ δεκατιανό, απογευματινό και βραδινό. (Μπορούμε να παραλείψουμε το δεκατιανό και το απογευματινό αν προτιμάμε να τρώμε λιγότερες φορές την ημέρα.)
Το βραδινό να έχει τελειώσει μέχρι νωρίς το βράδυ (8 η ώρα περίπου) για να έχει το πεπτικό σύστημα χρόνο νε ξεκουραστεί για 10-12 ώρες.
Σημαντικό είναι και ο τρόπος που τρώμε! Να προσπαθούμε νε τρώμε κάθε μέρα την ίδια ώρα, να τρώμε σε ένα περιβάλλων ήρεμο και να μη βιαζόμαστε! Πάντα να καθόμαστε στο τραπέζι (όχι όρθια και μπροστά στην τηλεόραση!) και να μασάμε αργά και αρκετές φορές κάθε μπουκιά! (Έτσι βοηθάμε το πεπτικό σύστημα στην χώνεψη και χορταίνουμε πιο γρήγορα.)
Γενικά αποφεύγουμε την μεγάλη κατανάλωση νερού ή υγρών πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το γεύμα επειδή επιβαρύνει πολύ την πέψη!