Ολιστική Υγεία Ολιστική Ιατρική
Ολιστική Υγεία Ολιστική Ιατρική

Όλοι πρέπει να κάνουμε την εργασία συγχώρεσης. Όποιος αντιμετωπίζει πρόβλημα με την αγάπη προς τον εαυτό του (αυτοεκτίμηση) έχει αποκτήσει προσκόλληση σε αυτόν τον τομέα. Η συγχώρεση ανοίγει τις καρδιές μας για να αγαπήσουμε τον εαυτό μας. Πολλοί από εμάς κρατάμε μνησικακίες για χρόνια και χρόνια. Αισθανόμαστε αυτό-δικαιωμένοι εξαιτίας αυτού που μας έκαναν. Αυτό είναι μια εμμονή που μας οδηγεί στη φυλακή της αυτοτροφοδοτούμενης δυσαρέσκειας. Έχουμε δίκιο. Ποτέ δεν θα χαρούμε.

ΔείτεΟλιστικό Αδυνάτισμα

Οι δίαιτες γνωρίζουμε πλέον ότι δεν αποδίδουν. Οι έρευνες έχουν δείξει ότι μόνο το 5% των ανθρώπων που ακολουθούν κάποια δίαιτα καταφέρνουν να χάσουν βάρος. Μήπως ήρθε η ώρα να εξετάσετε το ενδεχόμενο ότι το χάσιμο βάρους δεν είναι μόνο το τι τρώμε??? Τι συμβαίνει και αδυνατούμε να φτάσουμε στους στόχους μας??? 

Μπορείτε να πείτε, “Ναι, αλλά δεν ξέρετε τι μου έκαναν? είναι ασυγχώρητοι. “Το να είσαι απρόθυμος να συγχωρείς είναι ένα φοβερό πράγμα που κάνεις στον εαυτό σου. Η πικρία είναι σαν να καταπίνετε ένα κουταλάκι δηλητήριο κάθε μέρα. Συσσωρεύετε και σας βλάπτει. Είναι αδύνατο να είστε υγιείς και ελεύθεροι όταν είστε δεσμευμένοι στο παρελθόν. Το περιστατικό έχει περάσει εδώ και πολύ καιρό πια. Ναι, είναι αλήθεια ότι δεν συμπεριφέρθηκαν καλά. Ωστόσο, έχει τελειώσει. Ίσως να αισθανθείτε ότι αν τους συγχωρήσετε, τότε λέτε ότι αυτό που σας έκαναν ήταν σωστό.

Ένα από τα μεγαλύτερα πνευματικά μαθήματα, είναι να καταλάβουμε ότι όλοι κάνουν ό, τι καλύτερο μπορούν σε κάθε δεδομένη στιγμή. Τόσα μόνο μπορούν οι άνθρωποι να κάνουν με την κατανόηση, την ευαισθητοποίηση και τη γνώση που έχουν. Ασφαλώς, όποιος κακομεταχειρίζεται κάποιον, βίωσε κακομεταχείριση ως παιδί. Όσο μεγαλύτερη είναι η βία, τόσο μεγαλύτερος είναι ο εσωτερικός πόνος τους, και τόσο περισσότερο μπορεί να εκδηλωθεί. Αυτό δεν σημαίνει ότι η συμπεριφορά τους είναι αποδεκτή ή μπορεί να συγχωρεθεί.  Ωστόσο, για τη δική μας πνευματική ανάπτυξη, πρέπει να γνωρίζουμε τον πόνο τους.

Το άτομο που πιο δύσκολα μπορεί να συγχωρεθεί είναι αυτό που μπορεί να σας διδάξει τα σπουδαιότερα μαθήματα. Όταν αγαπάς τον εαυτό σου αρκετά για να εξυψωθείς πάνω από την παλιά κατάσταση, τότε η κατανόηση και η συγχώρεση θα είναι εύκολη. Και θα είστε ελεύθεροι. Η ελευθερία σας φοβίζει; Μήπως αισθάνεστε πιο ασφαλείς να είστε κολλημένοι στην παλιά σας δυσαρέσκεια και πικρία;
Εργασία με καθρέφτες

Καθίστε μπροστά στον καθρέφτη σας. Κλείστε τα μάτια σας και αναπνεύστε βαθιά αρκετές φορές. Σκεφτείτε τους πολλούς ανθρώπους που σας έχουν πληγώσει στη ζωή σας. Αφήστε τους να περάσουν από το μυαλό σας. Τώρα ανοίξτε τα μάτια σας και αρχίστε να μιλάτε σε έναν από αυτούς.

Πείτε κάτι σαν: “Με βλάψατε βαθιά. Ωστόσο, δεν θα μείνω κολλημένος στο παρελθόν πλέον. Είμαι πρόθυμος να σας συγχωρήσω. “Πάρτε μια αναπνοή και στη συνέχεια πείτε:” Σας συγχωρώ και σας αφήσω ελεύθερους. “Αναπνεύστε ξανά και πείτε:” Είστε ελεύθεροι και είμαι ελεύθερος “.

Παρατηρήστε πώς αισθάνεστε. Μπορεί να αισθανθείτε αντίσταση ή να αισθανθείτε σαφής. Αν νιώθετε αντίσταση, απλά αναπνεύστε και πείτε: “Είμαι πρόθυμος να απελευθερώσω όλη την αντίσταση”.

Μπορεί να είναι μια μέρα που μπορείτε να συγχωρήσετε πολλά άτομα. Μπορεί να είναι μια μέρα που μπορείτε να συγχωρήσετε μόνο ένα. Δεν έχει σημασία. Ανεξάρτητα από το πώς κάνετε αυτή την άσκηση, είναι ιδανικό για εσάς. Η συγχώρεση μπορεί να είναι σαν να ξεφλουδίζετε τα στρώματα ενός κρεμμυδιού. Εάν υπάρχουν πάρα πολλά στρώματα, απομακρύνετε το κρεμμύδι από εσάς για μια μέρα. Μπορείτε πάντα να επιστρέψετε και να ξεφλουδίσετε ένα άλλο στρώμα. Αναγνωρίστε στον εαυτό σας ότι είστε πρόθυμοι να ξεκινήσετε για άλλη μια φορά αυτή την άσκηση.

Καθώς συνεχίζετε να κάνετε αυτή την άσκηση, θα βρείτε φορτία που λιώνουν από στους ώμους σας. Μπορεί να εκπλαγείτε από τον όγκο των παλαιών αποσκευών που έχετε μεταφέρει. Να είστε ευγενικοί με τον εαυτό σας καθώς περνάτε από τη διαδικασία καθαρισμού.

Απόσπασμα από το βιβλίο της Louise Hay:
Ζήστε την εμπειρία σας τώρα.

Αποποίηση νομικής ευθύνης:
Ως υπηρεσία προς τους αναγνώστες μας, η Ολιστική υγεία Εναρμόνιση παρέχει πρόσβαση σε πληροφορίες και νέες έρευνες.
Κανένα περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο, ανεξαρτήτως ημερομηνίας, δεν θα πρέπει ποτέ να χρησιμοποιείται ως υποκατάστατο της άμεσης ιατρικής συμβουλής από τον γιατρό σας ή άλλο εξειδικευμένο κλινικό ιατρό.

Ενδιαφέροντα Άρθρα

 

Ολιστική Προσέγγιση

Στην Ολιστική προσέγγιση μας ενδιαφέρει ποιος άνθρωπος έχει την ασθένεια καί όχι τι ασθένεια έχει ο άνθρωπος.

Δείτε το Άρθρο…

Το κρυφό μήνυμα της ασθένειας

«Πριν λοιπόν θεραπεύσεις κάποιον, ρώτησε τον εαν είναι πρόθυμος να αφήσει όλα εκείνα που τον κάνουν να αρρωσταίνει» Ιπποκράτης.

Δείτε το Άρθρο…

Σοφές Αλήθειες

“Sunsets are proof that no matter what happens
every day can end beautifully ”
Kristen Butler

Ανοιχτή πρόσκληση

Ένα ενδιαφέρον Ολιστικό πρόγραμμα για όλους.
Δωρεάν συμμετοχή. Δείτε εδώ…

Νικόλαος, Στεργιόπουλος

Κάλλιον του Θεραπεύειν το προλαμβάνειν

Social Media

 

Related Posts

Καφές Οφέλη και παρενέργειες

Καφές Οφέλη και παρενέργειες

Οι λάτρεις του καφέ σε όλο τον κόσμο, οι οποίοι πίνουν το αγαπημένο τους πρωινό ρόφημα, πιθανώς δεν σκέφτονται τα οφέλη ή τους κινδύνους για την υγεία τους. Και όμως, αυτό το ρόφημα έχει αποτελέσει αντικείμενο μιας μακράς ιστορίας συζητήσεων.

Ενσυνείδητη διατροφή

Ενσυνείδητη διατροφή

Τι είναι η ενσυνείδητη διατροφή; Η ιδέα της ενσυνειδητότητας δεν είναι καινούργια, αλλά σίγουρα αυξάνεται σε δημοτικότητα. Η ενσυνειδητότητα μπορεί να οριστεί ως μια "ποιότητα της συνείδησης που χαρακτηρίζεται από συνεχή προσοχή ή καλύτερα παρατήρηση στις εμπειρίες,...

Ευγνωμοσύνη. Τα οφέλη και πώς να την εξασκήσετε

Ευγνωμοσύνη. Τα οφέλη και πώς να την εξασκήσετε

Η ευγνωμοσύνη περιλαμβάνει την εκδήλωση εκτίμησης για τα πράγματα στη ζωή που έχουν νόημα ή αξία για εσάς. Το να αφιερώνετε από ένα έως και 10 λεπτά την ημέρα για να παρατηρήσετε και να αναγνωρίσετε τα πράγματα για τα οποία είστε ευγνώμονες κάθε μέρα μπορεί να φωτίσει την προοπτική σας, να ενισχύσει τη διάθεσή σας και να σας βοηθήσει να αισθάνεστε πιο θετικοί μπροστά στις προκλήσεις της ζωής.

Ολιστική προσέγγιση

Ολιστική προσέγγιση

Στην Ολιστική προσέγγιση μας ενδιαφέρει ποιος άνθρωπος έχει την ασθένεια καί όχι τι ασθένεια έχει ο άνθρωπος.

Αλλάξτε χέρια για να εξασκήσετε τον εγκέφαλό σας

Αλλάξτε χέρια για να εξασκήσετε τον εγκέφαλό σας

Η Kaja Nordengen, ειδικός νευρολόγος και συγγραφέας του βιβλίου Your Superstar Brain, εξηγεί πώς ο εγκέφαλός σας ελέγχει τις λεπτές κινητικές δεξιότητες και πώς μπορείτε να ανταλλάξετε χέρια για να εξασκήσετε τον εγκέφαλό σας.

Κοινωνική απομονώση κίνδυνος υγείας

Κοινωνική απομονώση κίνδυνος υγείας

Η κοινωνική απομόνωση έχει συνδεθεί άμεσα με δομικές αλλαγές στις περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με τη μνήμη και τη γνωστική λειτουργία. Οι ερευνητές αναφέρουν ότι οι κοινωνικά απομονωμένοι άνθρωποι έχουν 26% περισσότερες πιθανότητες να αναπτύξουν άνοια αργότερα στη ζωή τους.